Seg som kola

Halkat efter lite men det får vi alla ta. Blev sjuk i torsdags och låg för det mesta i min säng. Spydde som en gris och hade ingen ork till att varken äta, titta på tv eller svara på sms. Fredagen spenderade jag med Gustav och Sara. Vi tog en fika/lunch och en sväng på stan. Lördagen käkade jag lunch hos farfar, hämtade Sarahs balklänning och på kvällen åkte jag hem till min mamma. Vi käkade indiskkycklinggryta med naanbröd och titta på melodifestivalen. Söndagen bestod av att måla under min diskbänk, plocka lite och invänta Gustav och Sara. Klockan sex på kvällen kom dem. Vi käkade pizza, tittade på film med massa godis och tjötade en hel del. De sov över hos mig och det var jättemysigt och roligt. Vi vaknade sedan tidigt för att skjutsa hem Gustav och hämta Johanna för att åka iväg till Ullared, i snöstormen. Min mobil hade cpat sig och jag fick inga sms men om jag hade fått det hade vi inte åkt. Johanna hade nämligen skickat att det inte var en så bra idé att åka fast när vi ändå var ute och rullde så drog vi. Det var bara här det var skitväder för ju längre ner i Sverige vi kom desto finare väder och väglag var det, solen sken t.o.m.! Tidagen har bestått av tvättning, titta på film med Sara och fixat en massa i mitt storarum med Sara. Sara bokade även GREEN DAY biljetterna!!!! Mer bilder om fixet i storarum och målningen kommer inom kort... eller långt.








Imorgon står städning och hämta ut biljetterna på schemat+måla



malin♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback