VÅR

Nu har jag bestämt att det ÄR vår och snart ska sommardäcken på! Jag tycker om vintern men nu får det vara nog. Kärleken kommer även med våren eller är det sexlusten? Haha! Nog pratat om det tycker jag. Snart ska jag sätta mig på cykeln och njuta av solen. För övrigt kan jag inte bestämma mig om jag ska äta hemma eller på jobbet. Jag har för tillfället ingen ork i kroppen för att ställa mig vid spisen och laga mat. Det är även så att jag får panikångest om jag går in i köket, det står nämligen en fiiin diskhög och väntar på mig där. Jag har bestämt att ta tag i allt när jag kommer hem efter jobbet. Jag måste verkligen fixa och dona här nu när Britta kommer. Jag får se om jag klarar av att ta upp min gamla säng från källaren själv. Annars får jag ringa några stora, starka, snygga, heta, underbara riktiga karlar...som jag inga känner? Vad sa vi om kärleken..sexlusten? HAHA ILLA!

Nej nu får jag nog ta mig något "litet" att äta..




Perfect lips... remember Britta?



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback