Uppdatering om glömda dagar..

Har hittat lite kort på mobilen och insett att jag har missat två kvällar jag vill dela med mig av. Första är när jag grillade hos pappsen i onsdags och såklart gårdagen!


Kommer inte ihåg så mycket av onsdagen men jag vet att jag jobbade ett kortpass och bloggade lite innan jag tog mig en promenad till honom. Vi segade och sen tog vi oss en sväng till Hjertbergs och köpte god potatissallad och kycklingspett. Det var först på tal om tjock, kryddig korv men slutade med att vi valde kyckling och potatissalladen i sista minut inuti affären. Lite typiskt oss att halvbestämma oss och sedan ändra planerna i sista minut. Elin fick leka lite grillmästare och tända grillen. Till efterrätt blev det de två nya marabou sorterna, marabou polka och marabou passion/chili. Polkan var mycket god men passion/chili var mindre god. Varken god eller äcklig men ingen jag skulle köpa för att tugga i mig flitigt. Pappa och jag slängde oss framför soffan och titta på Transporter 2.









Gårdagen var mycket trevlig. Basse och Sara kom till mig vid sex tiden på kvällen. Vi satte på en film och dega sönder. Efter filmen blev vi godissugna och åkte till Hjertberg. Jag köpte mig två stycken ½ liters glass, sorbet mango och choklad (sia glass). I matväg köpte vi baguette och sallad för att göra en smaskig kyckling&curry baguette! Vi kom hem till mig och käka, satte på Saw genom Voddler. När filmen var slut skjutsade Sara och jag hem Basse för att åka och hämta min pappa, Annelie och Isa hos Annelies föräldrar. Skutta hem och satte på filmen/serien The last templar. Somnade ifrån filmen och fick bli ett dagen efter projekt!







Nu får det bli mango sorbet till en film.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback