Vilken dag, vilket kväll!

Gårdagen var så att jag aldrig träffa Majzzen, jag tog mig extra sovmorgon! Jobbade från halv fyra till tjugo över ett, kom hem och somna gött i min säng. Jag blev sedan väckt av min kära Britta runt halv ett på dagen. Hon meddelade att hon skulle komma förbi med frukost! Jag studsade upp och gjorde mig halvklar. Birtta kom strax över ett och vi gjorde i ordning den ultimata frukosten som numera är en tradition. Sandra brukar i för sig vara med också men hon är för tillfället i Jönköping. Under frukosten tog vi igen en massa och fy bubblad vad sånt är trevligt. Sen fick vi runda av när klockan blev halv tre. Tog våra grejer och gick tillsammans till Volvo där vi sedan gick våra egna vägar. Jag till jobbet och Britta till sin syster. Jobbet gick väl skit till en börja för att få ett bra avslut! Snart ledig för att sova ...
 



Morsdag imorgon!


malin♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback