Arbetar torsdag

Alltid lika lustigt att man hamnar här. Jag hade nog aldrig kunnat klara mig utan min dator. Måste bara meddela att jag var duktig igår kväll. Jag ställde mig och diska, plockade in alla tvätt, bäddade rent i sängen och betalade alla räkningar. Det kändes skönt när det var gjort och jag hade kunnat fortsatt hela natten om jag inte hade jobbat dagen efter, vilket jag gör. I natt har jag sovit jättedåligt och drömt mycket om snö och skidor. Fast det värsta var nog att jag var instängd i backen/berget och kunde inte komma hem utan jag skulle troligtvis dö. Det var några onda människor som höll på med något i berget. De tänkte döda mig genom att jag skulle få köra fritt fall från Kebenekaise toppen, som tur var jag inte så dum och gick på det. Japp jag vet, jag drömmer underligt men förstår ni nu hur dåligt jag sover?! Maten ligger i ugnen och jag funderar på vad jag ska göra innan jag börjar jobbet.








Been there, done that!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback