Dag två på ledigheten


Nu sitter man här vid datorn, klockan är faktist inte så mycket på dagen. Jag har faktiskt vara vaken ett litet tag nu. Det är skönt att komma upp i tid för en gång skull. Jag har väl sovit sådär inatt, har drömt en hel del. Någon dröm var även lite obehaglig och jag vaknade till. Igår åkte jag iväg till Skara och träffa Safaa. Vi tog oss en fika, det blev en morotskaka för min del. Jag saknar verkligen jobbets morotskaka. Såklart tog vi oss en promenad till Ica, ett måste. Jag köpte mig ett nytt lypsyl då jag tvättade mitt i tvättmaskinen igår morses. Sen blev det en sväng hemma hos safaa, vi glodde på tvn och tjöta. Jag åkte hem ganska tidigt för att fortsätta med min städning. Blev avbruten klockan nio då det var lyxfällan. Jag var tvungen att se det då Safaa berätta att en av dem var en MAN, en riktigt karl man vill ha! Haha, Safaa och jag sms:ade under hela programmet och jisses vad jag skrattade. Igår kom den första snön och jag var tvungen att sätta på lite julmusik. Jag glömde även säga att Elin kom på besök två gånger under gårdagens för- och eftermiddag!








Snart jul!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback