Extra jobba och söndagsmiddag


Söndagen den tionde oktober

Jag ställde klockan på tio men snooze'ade i cirka en timme. Ringde min mamma och bad om skjuts. Jag hade tagit ett extra pass för att bli av med ett annat. Vilket ger mig en veckas ledighet och det är det värt. Efter jobbet fick jag stå ute och vänta på att Sarah, Robin och Annelie skulle komma och hämta mig. Medan jag vänta körde Quyen förbi och erbjöd skjuts. Det var tur att jag åkte med Quyen annars hade jag fått vänta i cirka 15 min till. Jag åkte hem till pappsen och umgicks med dem hela dagen. På kvällen gick jag hem för att förbereda inför middagen. Jag bjöd hem pappa-delen av familjen på söndagsmiddag, tacosoppa. Det var hur mysigt som helst och vi pratade och hade oss. Annelie och jag tog oss en rosapanter till maten. Vi tittade på lite tv och de lagade även min vajer som mina gardiner hänger på vid sängen. Så nu är det mysfaktor tio i min säng. När alla åkte hem hängde jag med Sarah och Robin till donken och tog oss en fika. Jag fick även med mig Robins lilla dator, tack för lånet!



Familjen betyder!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback