Social och ledig


Måndagen den fjärde oktober


Jag vaknade av väckarklockan och stressade mig iväg för att hämta Safaa på resecentrumet. Vi pratade om att laga mat eller äta ute. Jag var så förbannat trött att jag inte orkade laga mat. Så vi singlade slant om kinamat eller Rhodos. Det blev Rhodos och jag tog mig en kebabtallrik. Vi satt där ett bra tag och bara tjöta, mest om jobbet skulle jag tro. Efter en sväng på stan åkte vi till ica för att köpa oss lite gött. Det blev till en megamarängsviss. Det blev verkligen suuuuper god och till den satte vi på en jätterolig film. En perfekt kväll.






När Safaa åkte hem satt jag en stund vid datorn, helt uttråkad. Smsade Johanna och fråga om hon ville sitta på jobbet och tjöta lite innan hon började. Så vid kvart i tolv satt jag på jobbet igen och tog mig något litet och åt samtidigt som jag tjötade lite med Johanna. När hon väl började halv ett var tanken att jag skulle åka hem och lägga mig. Jag hade ju dock vänt på dygnet och var pigg som attan och var rätt så rastlös. Smsade Tommy och fråga vad han gjorde. Som tur haffade jag honom precis innan han gick och la sig. Hämtade upp honom och vi båda åkte iväg till Knutsson och hälsade på honom på jobbet. Vi satt väl där resten av natten och bara tjöta en massa skit. Vid kvart över fem på morgonen åkte Tommy och jag hem till mig och satte på en film, jag somnade ca en halvtimme in i filmen.






Vilken härlig dag/natt!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback