Trollhättan och familjekväll

Vaknade av min mobil, gick upp och gjorde mig klar. Johanna smsade mig och sa att hon var klar. Jag skyndade mig och betalade mina räkningar och dylikt för att få en översikt på månadens ekonomi. Det ser inte lika bra ut som förra månaden men får väl snåla in lite mer. Det värsta är att julklappshandeln snart ska börjas och då kan man inte snåla. När jag var klar åkte jag iväg till Johanna för att hämta upp henne. Jag stannade på hennes parkering för att försöka mig på batterifästet. Fick nästan hjärnblödning och lät det va. Johanna och jag åkte iväg till Överby i Trollhättan för att shoppa lite. Jag kom hem med en full mage med tacos och pizza, en kjol, två nagellack och ett par nya leggings. Jag vill inte säga vad som hände mina leggings i fredags. Det var trevligt att åka på en tripp till affärena med Johanna, tiden bara flyger iväg. När jag väl hade lämnat av Johanna igen åkte jag till pappsen för att hälsa på lite. Där satt jag hela kvällen och var social. Hjälpe även Elin med sina glosor också. Vet dock inte om jag var till så stor hjälp. Tror inte jag passar som lärare, vad än Håkan sa. Ska dock försöka klura ut mitt yrke snart.










Äta sig mätt på vänner och familj?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback