Cruising

Ska vi öppna minnesboken i huvudet..


Lördagen den tjugoåttonde augusti

Vaknade av telefonsamtal. Min syster undra om jag var klar, jo tjena vakna av samtalet. Hon fyller nämligen nitton år denna dagen (GRATTIS). Jag gjorde mig klar och åkte till pappa. Där satt nyvakna Sandra och Bella, de andra var och hämta Elin i Örslösa. Strax därefter hämtade de upp mig och jag fick där med vara chauffören. Vi åkte runt lite i stan och kikade in i parken på bilarna.









Kurrande magar tog vi oss en familjemiddag på en pizzeria. Jag skulle nog säga att vi är en ganska enkel familj, fina restauranger är inte våran grej. Även om det hade varit kul så ska det verkligen vara något speciellt, nitton år är inte riktigt kvalificerat för min del. Det var mycket trevligt och synd att syster-Sandra fattades.










Brummade vidare hem och var där en kort stund. Vi lämnade några stycken och hämtade upp min farbror Hans och Sofia för en lång sväng istan och även en visit ute hos Janne. På vägen hittade Hans och pappa mega kantareller, de var helt till sig. Sofia och jag satt chockade och bara skratta i bilen. Fy vad härligt det var att umgås med Sofia igen, nästan som gamla goda tider. Senare på kvällen skjutsade vi ut Elin till Örslösa, där blev det kaos, ingen hade någon nyckel till huset. Det hela sluta med att den minsta fick klättra in genom takfönstret. Hemma igen åkte Sofia och jag till McDonald's vi tog båda en Mc Chicken JR, en cheeseburgare och en vatten, haha. Sofia åkte hem och jag åkte till Quyen för att spela lite Super Mario Bros.













Familj och vänner är guld värt!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback