Fest hos Sarah

Nu ligger jag efter igen men jag känner inte panik över det. Ska egentligen städa nu istället för att sitta här men men!

Fredagen den sjuttonde september.

När middagen var över med Sara åkte jag hem och panik tvätta lite. Väntade på att klockan skulle gå och Quyen kom hem till mig. Vi cyklade iväg för att möte Fille. Vi cyklade vilse på vägen men hittade tillslut och väl framme var jag pisseblöt av regnet! Så trevligt att träffa alla igen, alla som lämnat oss på jobbet. Det var även en massa främmande folk, förutom Johannes som ploppade fram i mängden. Det var en trevlig överraskning då jag varken har pratat med honom eller träffat honom på ett bra tag. Jag hade jättekul och det var tråkigt att jag skulle upp och jobba tidigt och fick åka hem tidigt från festen. Tack Sarah och återigen grattis!!















Det sägs att man aldrig ska ångra något som fått en att le..?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback