Jobb och åter mys


Onsdagen den tjugoandre september

Var duktig denna dagen också då jag tog cykeln till jobbet. Efter jobbet åkte jag däremot med Johanna hem. Vi satt och tjöta om allt möjligt. Vi fick besök av Basse och Sara lite senare. Basse fick visa sina körskills och körde oss till Hjertbergs där vi handlade lite mat och gott. Johanna hängde inte med upp efter affären utan åkte hem. Vi tre som blev kvar åt mat och titta på film. Jag var mega hungrig och när min pizza väl var klar och jag skulle bära in den till storarummet med min kebabsås tappade jag skiten. Burken exploderade och jag hade kebabsås överallt. Det var bara att börja torka även om magen krampande sönder. Pizzan var nästan kall när jag åt men god var den. Filmen såg vi väl inte så mycket av. Den första kvarten pratade vi bort och sista kvarten somna jag, haha. Åh älskar myskvällar...dock utan kebabsåsspill.







Allting bara explodera - vad hände?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback