Jobb och lite extra jobb plus mys


Åttonde septemer.

Dagen startade klockan nio med brandövning på Anticimex. Det var mycket intressant fakta och roligt att släcka bränder. Cyklade vidare till jobbet, då min bil inte var fixad. Inser när jag är hos pappa att jag aldrig skulle hinna i tid då det drog över på tiden på brandövning. Går in och snor nyckeln från pappsen och lånar hans bil i (lite) smyg. När jag var framme och ombytt var det två minter kvar tills jag började. Jag är glad över att jag tog bilen så jag slapp komma försent. Efter jobbet var det tänkt att jag skulle vara med Tommy men det var en person som var sjuk på kvällspasset. Så jag ställde upp och jobba. Fick rast på två timmar och under tiden fixade pappa och jag min bil. Jobbade till tjugo över nio och när jag kom hem var jag mega trött så jag kastade mig på direkten i sängen.



Nionde september

Jobbade denna dagen och efter jobbet fick jag besök av Quyen. Vi lagade mat och tjöta, trevligt!


Tionde september

Jobbade denna dagen också och efter jobbet satt jag en stund vid datorn. Gjorde mig i ordning, tog mig en cider och promenerade iväg till pappa. Där hela familjen förutom Sandra samlades och umgicks. En del beställde pizza och gotta sig. Jag var nyttigare och tog en sallad efter en lång diskution med mig själv. Hade förbannat svårt att bestämma mig vad jag ville ha. Jag gick hem vid tolv då jag började bli lite trött. Hade tackat ja till ett extra pass på jobbet imorgon också. När jag väl la mig klockan halv ett började telefonen ringa. Jag fick sex samtal från klockan halv ett till halv fyra på morgonen. Så kan det gå när ens kompisar är ute och ränner!



Elfte september

Vi vet alla vad som hände nio år sedan, tog mig halva dagen innan jag kom på det. Jag började klockan tolv och var bra trött. Det var hur mycket som helst på jobbet och det slutade med att jag fick jobba över en halvtimme. Åkte sedan hem för att dega lite. Somnade framför en film och vaknade av sms från Sara. Vi skulle hitta på något. Det blev så att vi åkte hem till Majzzen och tittade på tv med en massa godis. Hur mysigt som helst, roligt att träffa bruna Majzzen som har kommit hem igen efter en vecka utomlands.




Mys är aldrig fel!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback