Jobb och mys!


Måndagen den tjugonde september

Vaknade tidigt och tog cykeln denna dagen med. Helt chockad av mig själv att jag inte har fallit för latheten och tagit bilen. Efter jobbet åkte jag hem och fick besök av min älskade Britta. Vi dega lite och tjötade en hel del. Det behövde jag verkligen. Prata om min frustrationer ect. Vi gick till Roma och köpte oss en smaskig sallad, Sara mötte upp oss där. Vi gick hem till mig och tittade på film samtidigt som vi åt. Det var verkligen ur mysigt och jag älskar sådana kvällar när man bara är med varandra. Kvällen avslutades dock med bröstsmärtor. Vi tittade på en dokumentär om bröstoperationer och det var verkligen inga trevliga syner. Kommer aldrig glömma kroken!!




Vad sa vi Britta, HÅLL UPP HÄNDER OCH ARMAR FÖR GUDS SKULL!!



malin♥


Kommentarer
Postat av: Britta

"där och inte här.."

2010-10-07 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback