Jobb plus extra och en massa fika


Måndagen den tjugosjunde

Vaknade av att telefonen ringde klockan nio på morgonen. Jag blir så himlas lycklig av sånt men det är i för sig min vardag. Det var Sofia från jobbet, hon mådde inte så bra. Så det fick bli att jobba lite extra. Jag fick som tur börja klockan elva och inte tidigare. Jag var klar runt klockan fem på eftermiddagen. Åkte turbo hem för att duscha och sen turbo till Skara. Plockade upp Safaa på McDonald's, åkte in till lilla mini staden Skara och fika på ett Café. Vi båda tog oss en jättegod morotskaka. Tjötade en hel del men det märktes att vi båda var trötta för ibland hängde vi inte med och bara skratta, underbart! Vi tog oss en sväng till Ica, som är ett måste när det gäller oss två. Väl hemma igen hann jag nog bara sitta vid datorn i femton minuter innan Johanna kom och plocka upp mig. Vi åkte till Donken och tog oss en fika, haha. Det blev en paj och milkshake fast jag fick hälla ut milkshaken för den var bra äcklig. Jag tog mig en fanta exotic istället. Vi tjötade och hade det allmänt trevligt. Sen fick det bli att åka hem och sätta sig lite vid datorn.



Kan det inte finnas mer timmar på ett dygn?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback