Lunch och shopping

Tisdagen den trettioförsta augusti

Sista augusti och har inte riktigt hunnit att reflektera detta. Jag skulle äta lunch med Johanna men fem minuter innan vi skulle åka till stan ringde Quyen. Han hade varit och lämnat in sin bil och behövde bli hämtad. Tanken var att vi skulle skjutsa hem honom till sina föräldrar men han hängde på Johanna och min lunchdejt istället. Det blev en lunch på Henrys, alltid lika uppskattat. Vi satt där ett tag och tjöta allt möjligt. Alltid lika härligt när man sitter på ett fik med några av sina bästa kompisar. Med mätta magar gick vi på stan, jag kunde inte riktigt hålla i min plånbok. Jag köpte mig en tröja, ett par skor och en mascara. Jag åkte hem och fick senare på kvällen besök av Quyen. Jag vet inte riktigt vad vi gjorde men vi titta säkert på film och dega, inget ovanligt!















Varför ska spendera vara roligare än att spara?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback