Mätt och belåten..

Idag ställde jag till klockan på kvart i tio. Jag kom upp cirka fem över tio. Jobbigaste morgonen på länge. Jag var verkligen jättekissenördig och fick inte gå på toa då jag skulle göra ett pisseprov. Verkligen störande och det krävdes djup koncentration från min del då det första jag gör på morgonen är att gå på toaletten. Allt gick fint och jag kissade inte ner mig, haha. Efteråt belönade jag mig med två bagel, hade dock varit bra med bara en. Megamätt och halvbelåten ska jag snart packa inför träningen. Jag sitter här nu och försöker smälta maten samtidigt som jag kollar om någon är sugen på att hänga med mig. Ser lite mörkt ut.










Snart måste jag ta tag i den jobbiga delen också.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback