Mötex2, jobb, tacos och shopping

Idag hade jag sovmorgon och jag snoozade extra länge. Jag drömde så konstigt i morses. Jag var på en färja och ägde en iphone. Som jag tappade i Lidan då den kraschade in i Rörstrandsbron, haha! Jag åkte med Johanna till möte nummer ett som började klockan nio på morgonen. Det varade i en och halvtimme. Direkt efter började möte nummer två. Som tur varade det bara i en halv timme. Segade i en halvtimme innan jag började jobba. Var inte tänkt att jag skulle jobba idag men extra pass är bra när man har varit hemma sjuk.


Efter jobbet cyklade jag hem på min cykel. Utanför stod Johanna och väntade på mig. Vi åkte till Willy's och handla grejer till tacos. Vi lagade tacos hemma hos mig och åt framför tvn. Vid kvart över fyra åkte vi till jobbet för att hämta lönespecifikation och schema. Inga ändringar på schemat. Jag som trodde jag skulle byta helger och ha samma som Johanna och Safaa, aja. Stan var det som gällde, tog en sväng på Gina tricot innan vi gick på VIP kvällen hos Vero Moda. Jag hittade mig en klänning och ett par leggings. Vi åkte tillbaka till mig och gjorde lite popcorn och satte på en film. Myspys är alltid uppskattat. Fick även ett telefonsamtal som rörde om lite i grytan, så att säga. Jag kommer att återkomma om allt detta, när tiden är rätt. Johanna åkte hem efter filmen och sen dess har jag suttit här. Undvikit att städa samt försöka hålla mig vaken. Jag är mega trött då jag gått upp tidigt i sex dagar. Morgondagen är inget undantag då jag ska tvätta klockan sju imorgon. Känner jag mig rätt så kommer jag snooza en hel del. Måste dammsuga och tvätta golven imorgon innan mina gäster kommer.








Mina ögonlock väger bly!!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback