Pirrig söndag


Söndagen den tjugosjätte september

Dagen jag har väntat på ett tag nu, när det gäller om min framtid. Vi vaknade och började packa i ordning allting som hade med kläder och madrasser. Någon som saknar en svart BH? Sara och jag blev upphämtade av min mamma och Sandra gick hem till sin familj för att umgås. Allting hände i Skövde och när allt var över kändes det bra. Jag lovar att jag kommer återkomma med allting, ni får hållas lite på sträckbänken ett tag till. Vi tog en liten shoppingrunda på Elins esplanad och tog oss en middag på Alpino. Det var det också sprickkänsla efter maten eftersom man åt så mycket. Väl hemma i stan igen hälsade jag på Annelie och pappa en sväng. Tills jag kom på att jag hade tvättid och sprang hem. Jag hade tur att jag hann tvätta allting. Jag kan inte missa mer tvättider. Jag parkerade min rumpa på stolen vid datorn. Pratade ut med Quyen efter våra tvister? Vi tog en promenad på detta och det känns lite bättre. Sängen som gällde efter jag ska jobba imorgon klockan elva!




Tänk vad mycket som kan hända bara man tar tag i det!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback