Thaimat och Tv med Quyen


Fortsättning på sjätte september.

Jag satt vid datorn och gjorde inte allt för mycket. Kvällen kom och magen började kurra. Hade inte direkt ätit något förutom fikat på Kinnekulle och en yoghurt. Slängde iväg ett sms till Quyen och fråga om han ville äta med mig. Vi bestämde oss för att äta från Lai Thai, tre små rätter. Vi köpte dricka på hemköp och jag köpte mig även den nya daimen. Thai maten var verkligen jättegott och daimen var okej. Vi satt och tittade på tvn hela kvällen. Quyen åkte hem vid ett och då slängde jag mig i sängen. Tittade såklart på lite mer tv innan jag somnade.












Perfekt avslut på en underbar dag!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback