Träna och städa

Tänkte skriva av mig men jag känner inte för det. Min hjärna vill inte gå igenom de tankarna så den låter de ligga kvar och bubbla. Kommer att få lida för det sen men det skiter jag verkligen i för tillfället. Orkar inte tänka på något och jag känner mig bara frustrerad.


Den tolfte september

Jag vaknade halv elva utan väckarklocka. Helt otroligt! I för sig somnade jag hemma hos Majzzen lite i soffan och var en aning trött igår på kvällen. Jag gjorde mig klar inför träning. Åkte hem till pappa och hämtade Elin, skulle även hämtat Sandra men det blev inte riktigt så. Vi åkte vid halv tolv och var i gymmet kvart i ett. Det var gött att stå där inne igen och göra sig trött och svettig. Men jag har inte pustat ut för det gäller att man fortsätter att åka dit. Simma gjorde jag efteråt och det fick jag göra själv, Elin övergav mig och gick hem. Nyduschad åkte jag hem till mamma och åt. Efter middagen åkte vi hem till mig och total städade min lägenhet. Fy faen om jag får säga det så, vad skönt det kändes. Torkade luckor, putsade fönstrena och verkligen storstäda. Fick även ett kort lite besök av mormor, roligt att träffa henne igen. Det var ett tag sen och jag får verkligen se till att hälsa på henne oftare. När vi var klara åkte vi till Hjertbergs och panta mina flaskor. Vi handla lite smått och åkte hemåt. Jag satte mig vid datorn tills klockan blev tjugo i tolv på kvällen/natten. Då var det dags att åka till McDonald's och tjöta med Johanna. Jag kände att det behövdes, inte träffat henne på miljoner år..nästan!




Lyckad dag!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback