Träning, paketfix, tvättning och deg.

I sista stund loggade Johanna in på msn. Hennes "straff" blev att följa med mig till badhuset. Jag åkte och hämta henne och vi tränade som aldrig förr. Simmade lite för att mest ligga och päsa i varmvattenbassängen. Avslutade visiten med en stund i bastun. Det är så härligt att träna igen, även om kroppen lider lite nu i början. Lite små stressade hämtade vi upp Sofia på jobbet och möte strax därefter Fille på Åhlénsparkeringen. Vi gick en runda på stan för att hitta en present till Sarah. Jag hoppas hon blir nöjd. Med kurrande magar satte vi oss på Rhodos och tog oss var sin kebabtallrik. Sen var det dags för hemfärd.








Jag kom knappt innan för dörren innan jag fick springa ner i tvättstugan och slänga in en tvätt. Självfallet hade jag glömt bort min tvättid och fick stå och svära en hel del. Jag har ett berg med tvätt som behöver tvättas. Som tur hann jag tvätta arbetskläderna som är det viktigaste. Fick besök av Sara också, släppte min atombomb. Inga glada miner men det hade jag inte förväntat mig. Just nu gnager det i mig och det får det göra. Jag gjorde rätt, tror jag? Lovar man något först är det väl det som gäller även om det andra är klart? Så jävla klantigt av mig. Jag lär ju aldrig göra om detta misstaget. Vi tittade mest på tvn och resor. Jag glömde av min tvätt och fick svära lite till. Halva tvätthögen är åtminstone tvättad. Ska nog slänga in en tvätt till imorgon från fyra till fem om jag kommer ihåg. Ska nog sätta ett alarm. Ska snart diska det jag lova mig själv att diska igår.





Vem står på och vem står bakom?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback