Utvärdering

Hur gick min dag idag egentligen på tanke av mitt dåliga humör. Jag var nära på att explodera på jobbet, anledning var att jag kokade nästan över av ilska. Jag kunde då sätta ord på mina känslor. Som tur gick det ut över kartongerna i korridoren och kyldörren jag smällde i lite extra hårt. Efter det gick det tillbaka till den känslan jag inte kan beskriva. Det är nästan så att jag är arg på mig själv för att jag känner som jag gör, för jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vem ska jag prata med och vad ska jag prata om såfall?


Imorgon ska jag fixa en sak jag skulle gjort förra veckan för att sedan dra mig mot gymmet om tiden tillåter. Jag ska nämligen gå på stan med Johanna imorgon också. Sofia ska möta upp oss senare och vi ska inhandla lite roligt inför fredagen.


Sen måste jag fixa den viktigaste saken av allt. Jag får lägga mig på bänken och vänta på yxan. Känna skuldkänslorna överta min kropp och må dåligt i all framtid...


Kan inte heller sluta tänka på min kusin som lyste upp en stund i min mörka dag. Det enda jag vill göra nu är att släppa allt och bara umgås med dem, beskymmerfritt!



LÅT MIG VA!?!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback