Väl hemma igen

När man väl var hemma i stan igen träffade man Sarah och Robin i min lägenhet. Vi prata lite och sen cyklade jag till Quyen för att prata lite med honom, vi såg en film innan jag åkte hem.


Fredagen den tjugosjunde augusti

Jag vaknade av alarmet. Jag skulle iväg till ett möte med Karoline för att prata om Stockholm. När mötet var över åkte jag till tandläkaren för att skriva under mina papper jag skulle gjort vecka trettiotre. Åkte hem till Quyen för att väcka honom. Vi åkte sedan för spåret för att motionera lite. Det började ösregna och vi var genomsura när vi var framme vid bilen igen. Vi åkte hem och byte om för att äta bufé på Lai Thai.





Hämtade upp min syrra och vi åkte till Skövde för att shoppa lite. Det blev en del för min del. Köpte mig två tröjor, ett linne, ett par byxor och ett par stövlar. Vi alla hade jättekul och Quyen sprang väl mest runt och var bärhjälp, stackaren. Quyen shoppade allt lite kläder han med. Han retade min syster en hel del också och slog henne. Testa och slå min syster, hon måste ALLTID ha sista slaget också. Vi tog oss även en fika/måltid på Mcdonald's innan vi åkte hem. Väl hemma igen segade jag.










Lön in, lön ut?




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback