Ärenden och N.A.B.I.T


Jag behöver av någon konstigt anledning ingen väckar klockan längre utan kommer upp ändå. Jag behöver inte slita mig upp utan kliver piggt och glatt ur sängen klockan nio. Jag brukar vakna första gången runt klockan åtta och skulle lätt kunna gå upp men jag unnar mig lite sovmorgon. Jag gjorde mig klar och packade lite. Slängde in lite säckar och dylikt i bilen. Jag körde hem till pappa och lasta av lite. Det börjar kännas mer och mer verkligt att jag kommer att flytta. Iväg till affären för att panta alla flaskor jag ägde och för de köpte jag mig en stor godispåse. Jag träffade även Jessica med Othelia i affären och även en arbetande Quyen. Jag spenderade stor tid i affären till bara att tjöta. Det finns inget bättre än att vara lite social. Vidare hem för att knappt sitta på röva. Johanna och jag åkte iväg och tog oss en pizza. Mätta och belåtna åkte vi till mammas jobb för att byta bil. Avslutade med en glass på McDonald's. Hem igen för att göra mig halvklar inför kvällens bravader. Klockan fyra fick jag kasta mig i bilen igen och skjutsa mig bror till läkaren. Körde hem igen för att göra mig hel klar. Precis när jag drog det sista mascara draget ringde min bror. Han var klar och ville ha skjuts hem.


Jag skjutsade hem Andreas och hämtade upp mina arbetskollegor Malin, Johanna och Emelie i samma veva. Vi skulle först till jobbet för att möta upp resten av arbetsledarna. Vidare till Mariestad för att ha möte, middag och spela bowling med Skara och Mariestad. Maten var mycket god, det var fläskfilé, potatisgratäng, kycklingfilé, bearnaissås och sallad. Mätta och belåtna spelade vi bowling och jag var riktigt på g. Jag vann över alla, första serien fick jag 176 poäng. Jag kommer inte ihåg hur många strikar jag fick på raken men det var några stycken. En i mitt lag hade spelat innan och var tävlingsinriktad, jag kan säga att hon blev faksiskt arg/irriterad. Jag hade jättekul och vi var hemma runt halv elva. Jag var mycket trött och kastade mig i sängen efter ett litet tag framför datorn.













Att ha roligt med arbetskamraterna





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback