Dansfesten


Jag fick ställa klockan för att komma upp i tid. Johanna och jag skulle fram till stan för att köpa lite gott till kvällen och för studen till våra magar. Det fick bli underbara Henrys toast. Jag tog den sista kycklingtoasten. Den är verkligen något jag kommer att sakna när jag åker väster ut, när det gäller mat. Vidare hem för att göra sig klar inför kvällen, jag har lite svårt att hitta kläder nu när det mesta är nerpackat. Efter många om och men om vem som skulle komma till vem, kom Johanna hem till mig. Jag gjorde mig klar och vi började drickandet runt klockan fem. Efter några glas kom vi på att vi inte hade ätit och fick snabbt ta oss en tripp till Roma för att ta en kebabtallrik. Fortsatte drinkandet hos mig med Johanna och Matilda, som äntligen hade slutat jobbat och gjort sig klar. Runt klockan kvart i åtta åkte vi till Karoline för att dra i gång festande rejält innan dansfesten. Det var roligt att träffa lite nytt folk för en gångs skull.



Quyen var sugen på att hänga med ut så klockan elva åkte vi och hämta honom. Vi drog direkt till dansfesten och jag ska erkänna att jag inte dansade så mycket. Satt för det mesta i baren och tjöta. Det var roliga samtalsämnen, att det alltid blir det? De flesta drog hem lite tidigare men Quyen och jag skulle på efterfest hos Karro. Det var bara ett litet problem, vi gick och när vi var framme var det dött. Så vi frös ihjäl medan vi väntade på att taxin skulle komma och hämta oss. Jag hade nämligen ingen jacka då jag hade lagt det i Matildas bil och hon var en av dem som åkte hem tidigare. Bra trötter när jag kom hem så det var bara att kasta sig i sängen!


















Fest i all ära!







malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback