En hårdarbetande kvinna


Jag blev väckt av jobbet och fick börja jobba tidigare. Såklart blev det så att jag fick arbeta lite extra efteråt också. Fast det gjorde inte så mycket. Daniel och jag planerade lite inför påsken med de nya. Jag åkte direkt efter jobbet till ÖoB för att köpa lite mer kartonger och engångstallrika m.m. för att ha något att äta på. Hann knappt hem innan jag var tvungen att börja rulla ut sommardäcken på parkeringen. Sommardäcken måste på, vill inte slita mer på vinterdäcken. Pappa kom för att stå att peka. Han har fortfarande ryggskott, tror jag bäst jag vill på. Fast jag fick verkligen lära mig och känna på hur det var att byta däcken. Elin hjälpte mig lite också. För att vila kropp och själ lite åkte jag med pappa, Elin och Isa en sväng i Oldsmobilen. Hängde även med dem hem. Jag fick äta lite mat och spenderade kvällen framför tvn med Annelie. Gick hem sent och somnade på direkten.









Snart Malin, snart Malin!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback