Försova sig och sova?


Jag vaknade prick klockan halv sju när jag skulle börja. Det var bara att ringa till jobbet och meddela att jag var på väg. Tjugo minuter senare stämplade jag in. Det var turbofart må jag säga. Det kändes som hel dagen var förstörd bara för att man försov sig. Det var bara att göra det bästa av det och när jag slutade var jag helt död. Det fick bli att slå pappa en pling och kolla vad det blev för mat där. Det blev god lövbiff, specialhasselbackspotatis och bearnaisesås. Pappa hade varit i farten igen och bakat äppelkaka med vaniljsås. Så det fick det bli till efterrätt. Vi tittade på tv ihop och jag somnade i soffan. Vaknade igen klockan åtta och åkte hem. Satte mig lite vid datorn och sen kastade jag mig framför tvn i sängen. Jag tog på mig min goooooosigaste t-shirt som knappt är en t-shirt längre p.g.a. att det är så trasig.




Gå på överskottsenergi




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback