GUSTAV!


Idag jobbade jag bara ett kortpass. Jag plockade upp Gustav efter jobbet. Äntligen får man träffa och umgås med honom igen. Det blev tyvärr ingen lång stund men man får ta vara på det lilla. Vi köpte oss glass, gick strandpromenad och tjöta en massa. Vi gick även till Johannesberg och titta på de söta små kycklingarna. Fy vad söta små dunbollar kan vara. Det var vi och alla småbarn som var fascinerade av de små liven. När klockan blev sex gick Gustav hem och jag gick till affären. Det var verkligen kanon väder så jag köpte mig grilltillbehör och grilla själv hemma hos pappa. Det satt för himla fint med grillat marineratkött, färska champinjoner, potatissallad och mango. Blev några cruising varv i Oldsmobilen med pappa innan det blev nana kudden.





Har bilder på mobilen - sladden nerpackad någonstans!





malin♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback