IKEA JÖNKÖPING


Sov förjävlgit denna natten också. Jag förstår inte, trodde jag skulle få sova bra här. Vet inte vad det beror på länger. Det är jävligt irriterande och jobbigt. Jag drömmer mardrömmar vilket gör att jag är orolig och trött när jag vaknar. Jag blev telefonterrad under morgonen. Det var min syster som ville ha med mig till Ikea med henne och mamma. Fast jag var inte så jättesugen på att gå upp då jag var trött och hade drömt hela natten. Fast det var bara att pala sig upp och göra sig klar. Jag var inte snabbast hästen  stallet, så att säga. Syrran kom och hämta mig. Mamma, syrran och jag åt frukost på McDonald's innan vi åkte vidare till Ikea i Jönköping. Jag ska erkänna att jag låg och sov i baksätet hela vägen dit. På Ikea handlade jag inte så värst mycket. Vad har jag och handla till egentligen? Det blev lite till pappa och Annelie. V åt mat på ikea, jag tog mig en kycklingfilé med pommes och bearnaisesås. Såklart blev det en cheesecake till efterrätt. Nu påminner det mig att mamma betala, får kolla om hon vill ha pengar för det.


Väl hemma klippte jag min pappa. För att göra det lite roligare, gjorde jag ränder på sidorna, haha! Pappa tyckte det blev cool, även om han inte riktigt våga erkänna det. Hängde med Annelie och pappa till affären för at handla lite gott. Det fick bli en Ben & Jerrys cookie dough. Resten av kvällen vilade jag mig då ögonen gjorde ont. Isa har gjort sig bekväm med att ha mig här hemma och vilar gärna i min säng.









Familjen i grund och botten!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback