Inför framtiden


Vaknade av att mamma ringde mig runt klockan halv nio. Jag kom inte upp förän klockan nio. Ungefär tjugo minuter ringde hon på dörren. Vi fortsatte där vi slutade med packningen. Snart är hela lägenheten i kartonger. Vi tog en sväng till tippen och slängde en massa. På vägen hem hämtade vi lite mat, för min del blev det en smaskig Fifflersmacka. Vi åt hos mamma och det blevinte ås långvarig visit eftersom mamma skulle börja jobba klockan tjugo över ett. Jag fick skjuts till pappa och Annelie. Vi pratade lite om flytten och hyrning av kärra osv. Fikade med dem och tog mig en kopp kaffe, vilket jag inte skulle göra för jag blev otroligt rastlös. Jag sprang inprincip hem och väl hemma satte jag mig ner för att blogga lite och skriva på min ansökan. Fast jag hade så mycket förtryckt energi att jag körde fast. Hade ingen insperation alls, så det blev pannkaka av det. Jag kom i för sig en liten bit på vägen men inget jag var nöjd över. Jag pratade lite med Sandra och Britta under tiden och det var ljuspunkten. Snart blir det sängen för nu när jag går upp tidigt blir ögonlocken tunga tidigt!









Plötsligt händer det... aldrig?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback