Miniflytt, bogsering, intervjuer och introduktion


Jag fick allt ta och ställa klockan på klockan tio. Så jag kunde komma upp i tid för att flytta lite möbler. Sarah kom och hämta mig klockan fem över halv elva. Vi skulle iväg till Secondhand för att Sarah hade reserverat ett bord. Tanken var att vi skulle lämna bordet hemma hos Sarah, köpa lite dricka för att sedan plocka upp pappa utanför hans jobb klockan kvart över elva. Så blev det inte utan vi hämtade bara bordet och köpte dricka. Vi fick åka hem till pappa, packa in alla i bilen och åka till Sarah för att lämna av bordet. Snabbt till jobbet igen för att hämta kärran och hem till mig för att börja lasta på lite grejer. Lite möbler jag inte längre behöver utan lånar ut på obestämd tid. Vi hann/ orkade inte flytta den stora byrån i min hall. Det får bli att låna in några starka män för att lyfta det vidundret. Vi skulle vidare till Götene för att lämna och hämta lite skit. Vilket jag inte kunde göra för att jag fick ett telefonsamtal från Johanna. Hennes bil hade lagt av mitt i ÖoB rondellen. Måste bara tillägga att när vi åkte till jobbet för att hämta kärran åkte vi förbi bilkön som var bildad av Johanna.


Jag fick bogsera Johannas bil till Volvos parkering. De fick gå in och boka en tid till Johannas pärla, som hon i och för sig sa att hon hata för stunden. Jag skjutsade hem dem och jag gjorde mig klar inför jobbet. Det som stod på schemat var intervjuer och introduktion. Det var första gången jag hade introduktion men det gick hyffsat bra. Jag hade känningar av migrän så texten jag skulle läsa rörde på sig. Det var lite jobbigt men som tur hade jag Daniel med mig.





Mycket på samma dag - whiplash ?





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback