Påskdagen


Jag hade ställt klockan på elva. Jag ska nämligen möta Tommy idag klockan halv ett på eftermiddagen. Vi mötes utanför Hemköpt dock inte när vi skulle för Tommy var sen. Det var inte jag för en gångsskull. Vi gick in på hemköp och köpte oss en massa gott. Vidare till stadtsparken och satte oss där. Vi satt och prata, hade det hur mysigt som helst. Ni kan inte ana hur mycket Tommy beyder för mig och hur mycket jag saknar honom. Vi ringde även upp en av våran goding Britta. Det märktes att hon och jag inte pratat med varandra på länge, i telefon dvs. För vi babbla på som bara den och Tommy satt bredvid och sucka lite för att det tog sådan tid. Fast han fick allt prata med Britta han med. Jag fick sedan säga hej då till Tommy och önska honom lycka till. Han ska åka iväg och bli en man. Dvs åka iväg på militärutbildning.





Jag cyklade vidare till Sarah men hon var inte hemma så jag fick cykla hem. Syrran plockade dock upp mig innan jag ens hann in i lägenheten. Vi åkte hem till henne och Robin. Jag la mig på soffan och blegade lite på tvn. Var inte på topp humör då natten var lång och sömnen desto mindre. Syrran och Robin satte igång och städa och gapa en massa. Så det blev inte så mycket vilande för min del. Strax innan klokcna sex, tror jag det var. Blev vi upplockade av Johannes och Mariette. Vi drog till affären för att köpa inör kvällens grillning. Jag köpte mig massa gött. Hittade mig även en låda med rafaello. Finns det något godare? Man kan bli en aning besatt av dem dock. Vi grillade, åt god mat, tittade på tv och film. Sen fick det bli att åka hem för att ta det lite lugnt. Det är så skönt med egen tid i min soffa. Saknar min soffa redan nu.







Vänner, familj och egentid!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback