Safaa i Skara


Jag vaknade hyffsat tidigt och mådde hyffsat bra. Jag hade ärligt talat ställt klockan men det var för att jag skulle med bussen till Skara. Klockan halv tre satt jag hungrig på bussen till Safaa i Skara. Safaa mötte upp mig vid busshållplatsen, Katedralskolan. Vi gick till City gross, så nu har jag varit där för första gången. Jag köpte mig den nya Harry Potter filmen för 99 kronor, mycket billigt. Min mage tog oss till McDonald's i Skara för att äta lite. Köpte mig lite mat och en liten glass. Mätta och belåtna gick vi hem till Safaa för att röka lite vattenpipa och umgås. Jag är inte så bra på att röka eftersom jag aldrig gör det annars. Safaa skratta åt mig när jag då och då fick hosta lite. Det var jättebra väder så det var superskönt att sitta på hennes balkong. Vi blev lite gottisugna och bakade en jättegod kaka. Till kakan satte vi på filmen Trassel. Jag skratta så åt hennes kameleont. Innan jag tog bussen hem blev jag bjuden på mat! Vi var lite sena så maten gjorde att vi fick håll när vi sprang till bussen, haha. Jag behöver träna!










Våren är här!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback