Skit måndag - eller?


Vaknar upp, ja, klockan fem i halv sju. Jag har alltså fem minuter på mig att göra mig klar, befinna mig på jobbet och stämpla in. HELVETE, jag har alltså försovit mig, igen! Vad är det här, vad vill min hjärna säga mig? Det är alltså så att jag stänger av klockan utan att jag är medveten om det. Jag blir på så dåligt humör också, jag blir så himlans förbannad på mig själv. Man försover sig inte till jobbet och det får inte hända, speciellt inte inom tre dagar. Jag gick och sura på mig själv hela dagen. Fast jag måste säga att jag var super speed'ad, jag var ombytt och instämplad fem över halv sju. För att ge en liten bild av mig själv, jag borstade tänderna och tog på mig samtidigt. Jag borstade INTE håret och hann ta lite mascara. I sista minuten slängde jag med en ny, ren skjorta. Det blev sen så att jag jobbade över någon timme eller två. Blir lite roligare nu när man får utvecklas på jobbet. Jag var hemma sent och orkade inte röra mig allt för mycket. Jag gick och la mig runt klockan tio, tittade på Ballar av stål och somnade strax därefter.




Humörsvängingar!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback