KANYE WEST


Vaknde upp väldigt trött. Det fick bli att bara göra Britta sällskap under frukosten. Vi laddar både inför kvällen, Kanye West konserten. Det kommer bli hur grymt som helst. Jag gick och la mig igen efter att Britta gick i väg till jobbet. Jag sov jättelänge och vakna runt halv ett, super hungrig. Jag gick upp för att fixa lite mat till mig själv. Jag träffar då på Oda, Brittas ena sambo med sin pojkvän. Verkligen super trevliga. Jag kunde dock inte göra något annat än att skämas ögonen ur mig. Där stod jag i pyjamas, "knullruffs" i håret, osminkad utan BH. De skulle ut och springa och var inte kvar så länge. Jag kunde där med göra mig i ordning så jag slapp skämmas nästa gång jag såg dem. Vi bestämde att vi kunde äta middag allihopa imorgon. Låter jättetrevligt i mina öron. Jag har inte gjort så mycket mer idag än att uppdatera bloggen och planerat min avskedsfest. Det verkar lite som syrran och jag ska slå ihop våran fest och hyra Gillestugan. Det vore enkelt, hon fyller ändå 20 år så då vill man ha något stort firande. Det är roligt att blanda lite folk också. Snart kommer Britta hem och vi ska väl tagga ordentligt inför Kanye!



Allt känns så bra förutom vädret som pendlar väligt mycket idag.



malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback