Bubblande energi


Vaknade på soffa, blev inget tv tittande för min del. Jag kröp vidare till sängen och sov mina resterande timmar där. Sen begav jag mig till jobbet och jobba mina härliga nio och en halv timme. Istället för att åka hem satte sig Johanna B, Emilia och jag i personalrummet, testa den nya maten och tjötade en hel del. Det bästa med hela ens jobb är arbetskamraterna. Nu sitter jag här, precis sett klart det nya avsnittet från Greek. Duschen nästa och ta en promenix till Johanna för att se hur hon bor. Tanken var att Britta skulle komma hit men jag har smittat henne med mitt virus så hon ligger hemma och är sjuk.






I morses var man seg, nu bubblar det i en av energi!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback