Fika och tjockmys med dreggel


Jag har vaknat flera gånger under natten, förmiddagen och eftermiddagen. Ena gången var jag helt genomsvett och trodde jag skulle drukna eller något. Det konstiga var att precis när jag skulle slita bort ett av de tre täckena rös jag till och började helt plötsligt frysa igen. Det är bra underligt att vara sjuk ibland. Klockan tre ringde Britta till mig och kolla så jag var vaken och dubbelkollade att jag skulle hämta henne. Jag drog mig upp ur sängen, gjorde mig klar och åkte iväg för att hämta Britta. Vi mötte upp Sofia utanför 3B. Jag köpte mig en fanta, mini toast och en morotskaka. Det satt mycket fint och vi hade verkligen jättetrevligt. Det är inte ofta man träffar lilla Tussen. Efter den långa fikan gick vi till Conny för att Britta skulle införskaffa sig ett nagellack till Enya, som avskedspresent. Sen var det dead fish state i min soffa som gällde för mig och Britta. Fick ett besök av Annelie, Sandra och Bella. De snodde tillbaka deras 120 cm säng. Så numera får jag sova på min älskling igen, 90 cm sängen. Jag har insett att jag är singel och kommer vara det ett tag till så det gör inget med en liten säng. När landskampen var över gick vi iväg till Maggan och köpte oss gifflar, ugnsbakade chips, chokladpuddig, banan och grädde. Britta bokade sina tågbiljetter och sen satte vi på en smaskig film med en hel del godingar i och gotta oss i muskler och allt vi köpt. Detta sköljdes ner med en cider för min del och en öl för Brittas.










J är Brittas och A.J är min!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback