Jobb och tacos med Johanna


Tisdagen den tjugoandre februari

Vaknade runt kvart i sex och åkte till jobbet cirka tio över sex. Jag var så lycklig över att jag hade satt i min kupévärmare, behövde inte skrapa några rutor och det var varmt och skönt i bilen. Rena lyxen enligt mig då det var -16 grader ute. Jobbade härliga 9,5 timmar fast denna dagen jobbade jag med Johanna! Det var jättelänge sedan vi jobbade ihop. Jag kommer fortfarande ihåg den första gången vi jobbade ihop. Jag tyckte hon var rolig att jobba med, väldigt snäll och lugn. Hon hade även långt och nästan svart hår. Det var tider det. Johanna och jag slutade samtidigt idag och vi satt kvar en liten stund på jobbet och tjöta lite med våra älskade jobbarkompisar. Våra magar kurrade och vi bestämde för att äta middag ihop. Vi åkte hem till mig och försökte klura ut vad vi skulle äta. Det fanns inget som lockade i mina förråd så vi åkte iväg till Hjertbergs. Efter en hel del jamsande kom vi fram till tacos. Det var evigheter sedan jag åt det och det satt fint i magen. Vi titta på lite tv och prata. Vi båda var slöa och frös!








Mys i vardagen!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback