Lunch med mamma och syrran


Sitter för tillfället hos Sarah och Robin. Runt halv ett kom mamma och hämtade upp mig. Vi hämtade Sarah och satte oss på Henrys. Mamma tog sig en bakpotatis med skagenröra och syrran och jag tog oss en kycklingtoast. Självfallet tog vi oss tårta till och denna gången fanns det ungefär fem olika tårtor att välja mellan. Jag kan lätt erkänna att jag smaka på allihopa. Satt där ett bra tag och prata om allt möjligt. Tog oss en liten sväng på stan och sen handlade vi på Hjertbergs. Sarah, Robin och jag ska laga tacos ikväll. Så det blir en lugn kväll för min del. Jobbet väntar imorgon klockan halv sju.





Hostar snart upp mina lungor




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback