Party i Jönköping


Tänkte printa lite nu när jag äntligen är på fötter igen! Borde egentligen skriva på annat men man gör det som är minst viktigt jämt av någon konstig anledning.



Fredagen den elfte februari

Jag
åkte förbi syrran och hämtade mina lösögonfransar samt en sväng på systembolaget. Fick besök av Britta innan hon lämna landet. Hon presenterade Sandra och min "survival-kit" vi fick av henne, Britta är bäst! Hon känner oss innan och utan till så hon visste precis vad vi behöver när hon åker. Vi satt i soffan och prata en massa. Sen skulle vi båda bege oss och vi fick stå och säga/krama hej då vid garagen för att inte blåsa bort. Känslan var mystisk och jag ville väl inte riktigt tänka eller känna efter heller. Tog mitt pick och pack, satte mig mammas bil och åkte iväg till Sandra i snöstormen. Det gick hyffsat bra att köra, det värsta var mellan Falköping och Mullsjö. Jag såg inte vägen framför mig och jag tror banne mig att jag körde i diket några gånger. Fast det var inget mot vad en lastbil hade gjort. Den hade glidit över hela körbannan och gjorde så jag fick sitta i 1 km lång bilkö i en hel timme. Det var bra tråkigt och jag var därmed inte framme i Jönköping förän klockan åtta på kvällen. Vi åt pizza och började förfesta hos Sandra, Johan hade vi även hämtat upp på vägen till pizzerian. Gottade oss lite från Brittas present och hade en underbar kväll. Vi gick in som V.I.P. på Centrum och dansade fan röva av oss.












Roligt att vara med min älskade Sandra igen!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback