Städning och nya smaker


Måndagen den tjugoförsta februari

Låg i sängen länge och drömde, så dagen försvann lite. Gick upp och började plocka en hel del i lägenheten. Jag diskade och hade mig. Tog mig en paus och titta lite på tv i ca en timme. När jag började dammsuga sms Elin att hon behövde bli hämtad på stan. Efter några mess fram och tillbaka åkte jag till stan för att hämta henne. Vi stannade till på Willy's för att jag behövde handla lite till min ekande kyl och frys. Jag köpte mig lite nytt för att smaka på, bl.a. kexchokladblåbär och Ramlösa svartvinbär. När jag hade städat klart var klockan hyffsat mycket och jag satte mig en stund framför tvn och smaka på mina nya inköp. Jag hade även en giffelpåse som jag satt och gluffsa i. Ramlösan var inte så god, var konstig i smaken men kexchokladen däremot var mycket smaskig. Tagit på mig ett extra pass imorgon tisdag då många är sjuka på jobbet, sängen tidigt. Inte för att jag somna eller sov bra...









Få tummen ur röva NU!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback