Brittas födelsedag


Tisdagen den tjugofemte januari

Idag fyller Britta tjugoett år gammal. Dagen startade med att jag försov mig och kom iväg jättesent och hann inte fixa klart Brittas present. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Kan inte påstå att hon är den lättaste att köpa till nu. Det är inte direkt som att hon kan ta med sig någon grej heller. I vilket fall, innan halv två hämtade Britta upp mig. Vi åkte iväg till Henrys och mötte Sara där. Vi åt kycklingtoast och massa tårta samt tjöta om allt från himmel och jord. Strax efter klockan fyra åkte vi iväg till Skövde för att gå på bio. P.g.a. en olycka på vägen satt vi i en bilkö, som tur stod den aldrig riktigt still. Vi kom en aning försent men det var inge fara som tur var. Köpte oss lite godis på Willy's och tittade på Love and other drogs. Filmen var inte som jag hade förväntat mig men helt klart okej. Hemma i Lidköping igen kastade vi oss i min soffa och låg där och titta på lite tv / The O.C.




Hoppas du hade en bra födelsedag Britta!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback