Det går att få mycket gjort!


Tisdagen den tjugoåttonde december

Dagen började med att jag vaknade tio minuter innan Sara skulle hämta mig. Vi blev tio minuter sena men det gjorde inget för Britta var ännu segare till Sandra. Vi skulle ta kort men vi hade lite problem med att hitta ett bra ställe. Det blev några stycken i vilket fall. Jag ska be Sandra skicka några till mig. Vi planerade nyårsmiddagen och det blev riktigt lyckat. Denna nyår blir vi bara fyra som ska äta nyårsmiddag och det ska bli riktigt mysigt och trevligt. När vi suttit och diskuterat mat blev vi väldrigt hungriga och bestämde oss för att äta pizza. Vi bestämde oss för att testa något nytt, dvs ett ställer där vi inte ätit ifrån på länge och det blev från Milano. Det var helt okej men kommer nog inte köpa där igen. Mättna och belåtna åkte vi till affären för att inhandla allt till nyårsmiddagen. Vi satt innan och kolla igenom alla reklamblad så vi kunde handla så billigt som möjligt, mycket smart. Vi blev klara rätt så snabbt och vi lämnade av maten hos Sara och snabbt hem till Sandra igen. Där satt vi och spela kort fram till natten. Det var helt underbart trevligt!!




V Ä N N E R N A  Ä R  G U L D  V Ä R D A!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback