Familjemiddag och förhoppningsvis städning


Vaknade av ett sms från Elin. Hon frågade om hon kunde komma hem till mig snart. Hon kom ungefär klockan tolv. Jag var inte piggast på att gå upp men det var bara att dra mig ur sängen. Ungefär klockan tjugo i ett skjutsade jag iväg Elin och hennes kompisar till någon hundcenter. Istället för att åka hem hälsade jag på pappa. Där jag tittade på handbollen och åt middag med nästan hela familjen. Sarah och Robin kom nämligen också över, den enda som saknades var Elin. Annelie gjorde även chokladpudding som vi smaska på. Vid klockan sex gick jag hem för att börja med några av de tråkigaste sakerna jag vet. Nämligen tvätta och städa.





Ont i hela kroppen och jag MÅSTE städa!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback