För-förfest, förfest och stadt


Jag vaknade av min härliga ringsignal, Shake it med Metro station. Åkte till jobbet och var där cirka kvart över sex. Slutade min härliga pass ungefär tjugo över sex på kvällen. Åkte hem och började göra mig klar inför kvällens bravader. Jag var klar strax innan klockan sju och klockan sju satte jag mig på cykeln och cykla iväg till min syster. Där öppnade jag mig första cider och festen började för min del! Hos Sarah var det en massa folk, det var en inflyttningsfest inbakad med typ tre födelsedagsbarn som firades. Jag hade roligt och glömde av tiden lite. Fem i halv nio kastade jag mig på cykeln hem till Johanna B. Jag var inte först, vilket inte förvånar mig men jag var heller inte sist. Det var bara arbetskamrater och jag måste då säga att de är bäst! Man trivs så bra i deras sällskap och vi har alltid roligt. Vi drack, snacka och lyssna på musik samt dansa lite snyggt. Runt halv tolv drog vi oss mot stadt. Några av oss åkte hem men de flesta hängde med ut. Jag kan inte påstå att jag var så nykter där inne utan allt är små luddigt. Jag dansade och hade jättekul! Klockan två kom snälla Kajsa direkt från jobbet och skjutsade Moa och mig till McDonald's så vi fick oss lite käk. Det satt inte helt fel! Under måltiden plockade vi upp Viktor och en till. Kajsa skjutade oss alla hem. Väl hemma hann jag knappast in genom dörren förän jag somna. Drömde bl.a. att jag hade gifflar i skafferiet, gissa vilken besvikelse jag fick när jag vakna!





















TURN AROUND [5,4,3,2,1]




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback