Frisörska, stan och nattbesök


Tisdagen den tjugoförste december

Vaknade
av ett sms, Hej Malin! Kan du klippa mig idag? Det vara bara att gå upp och göra sig klar för att snylta lite mat samtidigt som jag skulle klippa min plastmorsa. Träffade även min syster hos pappa. Hon färgade håret på Annelie efter att jag hade klippt henne. Vilket påminner mig om idag att jag ska testa min nya sax snart.








När vi var klara med Annelies hår drog Sarah och jag fram till stan med Robin. Jag köpte min sista julklapp, till brorsan. Sen när vi vara klara åkte vi tillbaka till pappa och där var jag nästan hela kvällen. Elin och jag gick sedan hem till mig, hon skulle sova över hos mig. Vi satt uppe halva natten och tjöta.











Familjen är bäst vid jultiderna!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback