GÖTEBORG!


Fredagen den fjortonde januari

Jag gjorde inte minsta möjliga igår. Jag bokade mig en tågbiljett till Göteborg och packade. Helt underbart att bara göra något man inte brukar göra. Jag bokade ingen hembiljett utan tänkte ta det lite som det kom. Innan jag åkte iväg tog Sara och jag en lunch på Henrys. Toasten sitter aldrig fel! Kvart över ett tror jag klockan var när tåget gick från Lidköping till Göteborg. Resan gick mycket bra och i Göteborg kom Basse och mötte upp mig. Det var mycket roligt att träffa Basse igen. Vi åkte till Frölundatorget och inhandla lite. Jag köpte mig ett linne och en t-shirt. Såklart blev det en sväng in på bolaget och när vi kom ut frågade en fullegubbe oss vart systemet låg. Vi skratta lite och peka bakom oss. Från Frölunda torg åkte vi hem till Basse. Jag fick äntligen se hur de bor och prata lite med Basse och Timmy. Vi började byta om och sen var det singstar och cider som gällde. Klockan tickade iväg och runt nio åkte vi till Wester. Jag fick stryka Wester skjorta när jag kom, vilket jag hade lovat. Vi festade vidare och senare mot natten gick vi ut i staden Göteborg. Jag såg Mikkey Dee! Vi gick in på Excet som var hur roligt som helst. Köpte mig såklart en rosa pantern från en superläcker bartender. Fast diskpojken var helt klart hetas i hela lokalen. Det roligaste på hela kvällen var när Wester skadade sitt finger och blodade ner hela hans ansikte och fick följa med en av de som jobbade in i bak och torka av sig. Han fick be vakterna ett flertal gånger efter plåster, för de blödde igenom konstant. Runt fyra gick vi till Burger King och käka. Sen fick det bli en kort promenad hem till Wester.















Livet leker!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback