Jobb och blogg..


Torsdagen den tjugosjunde januari

Spännande dag på jobbet idag. Johanna kom förbi och skulle hämta kartonger på jobbet. Slutade med att hon fick jobba två timmar, tackar så mycket för. Det hjälpte en hel del kan jag lugnt säga. Dagen på jobbet slutade halv sex. Nu sitter jag här och har äntligen kommit ikapp med bloggandet igen. Jag fattar inte att det alltid blir såhär och att jag ska envisas om att skriva om varje dag. Fast det ska bli roligt att kunna läsa om varje dag sen när man är ett russin. Nu ska jag göra något vettigt!




Om jag kunde vara lika envis i alla situationer!




malin♥


Kommentarer
Postat av: lilla b

Eller om du kunde skriva på annat ist...

2011-01-28 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback