Jobb, Sandra och Johanna


Onsdagen den tjugosjätte januari

Jobbade från elva till tre och det gick bra. Väl hemma igen snackade jag med Sandra genom skype. Vi planerade Brittas present och tjöta allmänt. Jag saknar den tjejen väldigt mycket. Jag ska snart planera en resa ner. Vet inte vad klockan blev riktigt men jag fick senare på kvällen besök av Johanna. Vi prata väldigt mycket och det var länge sedan. Känns som vi bara går förbi varandra på jobbet och sen är vi aldrig lediga samtidigt eller något. Vi tog oss en måltid på donken och satt där i kylan och tjöta. Sen var det hem till sängen som gällde. Britta hade snott mina The O.C skivor och jag fick lite abstinesbesvär, jävligt illa!





Hur vill jag ha det egentligen?



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback